Praca licencjacka
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Ewolucja wykorzystania mediów społecznościowych w polskich kampaniach parlamentarnych w latach 2007-2023

Uproszczony widok
dc.abstract.enIn the following thesis will the evolution of the use of social media in Polish parliamentary campaigns from 2007 to 2023 be analyzed. In order to fully illustrate this phenomenon, the functioning of key social media platforms will be presented, as well as theoretical foundations regarding political communication and election campaigns, including efforts to capture the ongoing transformations of these processes. In addition, the thesis will outline concerns in relation to the widespread use of social media for political purposes and related attempts to regulate the emerging virtual reality.
dc.abstract.plW poniższej pracy przedstawione zostanie, w jaki sposób przebiegała ewolucja wykorzystania mediów społecznościowych w polskich kampaniach parlamentarnych od 2007 do 2023 roku. W celu zobrazowania tego zjawiska w pełnym wymiarze przybliżona zostanie logika funkcjonowania kluczowych serwisów społecznościowych, zarysowane zostaną podstawy teoretyczne dotyczące komunikowania politycznego i w szczególności kampanii wyborczych, w tym próby uchwycenia zmian zachodzących w tych procesach. Ponadto, przedstawione zostaną wątpliwości związane z powszechnym wykorzystaniem mediów społecznościowych do celów politycznych oraz wiążące się z tym próby uregulowania nowej rzeczywistości wirtualnej.
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.affiliation.departmentWydział Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych
dc.contributor.authorRutowicz, Anna
dc.date.accessioned2025-01-09T12:41:34Z
dc.date.available2025-01-09T12:41:34Z
dc.date.defence2024-07-12
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-06-25
dc.description.promoterAnnusewicz, Olgierd
dc.description.reviewerBiskup, Bartłomiej
dc.description.reviewerAnnusewicz, Olgierd
dc.identifier.apd229290
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/161452
dc.languagepl
dc.language.otheren
dc.publisherUniwersytet Warszawski
dc.rightsClosedAccess
dc.subject.ensocial media
dc.subject.envirtual campaign
dc.subject.enparliamentary election
dc.subject.endisinformation
dc.subject.enpermanent campaign
dc.subject.plmedia społecznościowe
dc.subject.plkampania wirtualna
dc.subject.plwybory parlamentarne
dc.subject.pldezinformacja
dc.subject.plkampania permanentna
dc.titleEwolucja wykorzystania mediów społecznościowych w polskich kampaniach parlamentarnych w latach 2007-2023
dc.title.alternativeThe evolution of the use of social media in Polish parliamentary campaigns from 2007 to 2023
dc.typeBachelorThesis
dspace.entity.typePublication