Artykuł w czasopiśmie
Brak miniatury
Licencja

CC-BYCC-BY - Uznanie autorstwa
 

Norms in action? On the channels through which Poland’s historical partitions may still contribute to divergent educational achievements in the country’s regions

Uproszczony widok
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorHerbst, Mikołaj
dc.date.accessioned2024-01-25T13:51:41Z
dc.date.available2024-01-25T13:51:41Z
dc.date.copyright2023-08-04
dc.date.issued2023
dc.description.accesstimeAT_PUBLICATION
dc.description.financeŚrodki finansowe przyznane na realizację projektu w zakresie badań naukowych lub prac rozwojowych
dc.description.number8
dc.description.versionFINAL_PUBLISHED
dc.description.volume18
dc.identifier.doi10.1371/JOURNAL.PONE.0289686
dc.identifier.issn1932-6203
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/113909
dc.identifier.weblinkhttps://dx.plos.org/10.1371/journal.pone.0289686
dc.languageeng
dc.pbn.affiliationeconomics and finance
dc.relation.ispartofPLoS ONE
dc.relation.pagese0289686
dc.rightsCC-BY
dc.sciencecloudnosend
dc.titleNorms in action? On the channels through which Poland’s historical partitions may still contribute to divergent educational achievements in the country’s regions
dc.typeJournalArticle
dspace.entity.typePublication