Monografia
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Zarządzanie kryzysem wizerunkowym z perspektywy agencji public relations: analizy, tendencje i uwarunkowania

dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorSzuba, Przemysław
dc.contributor.authorŻyczyński, Norbert
dc.contributor.authorTworzydło, Dariusz
dc.date.accessioned2024-01-22T17:13:50Z
dc.date.available2024-01-22T17:13:50Z
dc.date.issued2019
dc.description.financeNie dotyczy
dc.description.physical122
dc.identifier.isbn9788379343539
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/136438
dc.identifier.weblinkhttps://katalogi.bn.org.pl/permalink/48OMNIS_NLOP/1aot9i7/alma991052606019405066
dc.languagepol
dc.pbn.affiliationsocial communication and media studies
dc.publisher.ministerialPolitechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
dc.rightsClosedAccess
dc.sciencecloudnosend
dc.titleZarządzanie kryzysem wizerunkowym z perspektywy agencji public relations: analizy, tendencje i uwarunkowania
dc.typeMonograph
dspace.entity.typePublication