Praca magisterska
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Kreowanie wizerunku polityka przed i po objęciu funkcji Prezesa Rady Ministrów na przykładzie Mateusza Morawieckiego

Uproszczony widok
dc.abstract.enThe paper presents the image of Mateusz Morawiecki before and after taking over the function of Prime Minister. It particularly emphasises the influence of his presence in social media. The paper raises the issues of political marketing and tools used in it as well as the analysis of the concepts of creating the image in politics, Americanization and the role of social media in political communication. Mateusz Morawiecki's speeches as well as his activities in social media were analysed. Based on the own analysis, the author assesses the image-building process in the area of four axes that describe the process of changing the image of Prime Minister Mateusz Morawiecki.
dc.abstract.plPraca przedstawia wizerunek premiera Mateusza Morawieckiego przed i po objęciu funkcji Prezesa Rady Ministrów ze szczególnym uwzględnieniem wpływu aktywności w mediach społecznościowych. Porusza kwestie marketingu politycznego i narzędzi w nim używanych, analizuje pojęcia kreowania wizerunku w polityce, amerykanizacji czy roli mediów społecznościowych w komunikacji politycznej. Analizie poddane zostały wystąpienia Mateusza Morawieckiego jak również jego działalność w mediach społecznościowych. Na podstawie analizy własnej ocenia proces budowania wizerunku w obszarze czterech osi, które opisują proces zmian wizerunku premiera Mateusza Morawieckiego.
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.affiliation.departmentWydział Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych
dc.contributor.authorChełstowska, Daria
dc.date.accessioned2025-01-09T12:41:58Z
dc.date.available2025-01-09T12:41:58Z
dc.date.defence2024-04-17
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-03-23
dc.description.promoterBiskup, Bartłomiej
dc.description.reviewerMarciniak, Ewa
dc.description.reviewerBiskup, Bartłomiej
dc.identifier.apd219935
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/161629
dc.languagepl
dc.language.otheren
dc.publisherUniwersytet Warszawski
dc.rightsClosedAccess
dc.subject.enprime minister
dc.subject.enMateusz Morawiecki
dc.subject.enimage creating
dc.subject.enimage
dc.subject.enPR
dc.subject.enpublic relations
dc.subject.enpolitics
dc.subject.ensocial media
dc.subject.enpolitical marketing
dc.subject.plpremier
dc.subject.plMateusz Morawiecki
dc.subject.plkreowanie wizerunku
dc.subject.plwizerunek
dc.subject.plPR
dc.subject.plpublic relations
dc.subject.plpolityka
dc.subject.plmedia społecznościowe
dc.subject.plmarketing polityczny
dc.titleKreowanie wizerunku polityka przed i po objęciu funkcji Prezesa Rady Ministrów na przykładzie Mateusza Morawieckiego
dc.title.alternativeCreation of a politician’s image before and after taking the office of The Prime Minister —illustrated with an example of Mateusz Morawiecki
dc.typeMasterThesis
dspace.entity.typePublication