Rozdział w monografii
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Prawne ujęcie interpretacji procesów pedagogiczno-wychowawczych w kontekście projektu Kodeksu rodzinnego

dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorPrzesławski, Tomasz
dc.date.accessioned2024-01-29T02:21:58Z
dc.date.available2024-01-29T02:21:58Z
dc.date.issued2019
dc.description.financeNie dotyczy
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/158335
dc.languagepol
dc.pbn.affiliationlaw
dc.publisher.ministerialWydawnictwo Adam Marszałek
dc.relation.bookO potrzebie nowego kodeksu rodzinnego i jego podstawach aksjologicznych. W 30. rocznicę uchwalenia Konwencji o prawach dziecka
dc.rightsClosedAccess
dc.sciencecloudnosend
dc.titlePrawne ujęcie interpretacji procesów pedagogiczno-wychowawczych w kontekście projektu Kodeksu rodzinnego
dc.typeMonographChapter
dspace.entity.typePublication