Artykuł w czasopiśmie
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Dobrostan psychiczny pracownika w sektorach usług i technicznym. O roli spostrzeganej siły marki pracodawcy i poczucia zaspokojenia potrzeb tożsamościowych

dc.abstract.plRozdział jest próbą odpowiedzi na pytanie, czy subiektywne przekonanie pracownika o sile marki własnego pracodawcy wiąże się z psychicznym dobrostanem pracownika oraz jeśli tak, to czy poczucie zaspokojenia elementarnych psychologicznych potrzeb jednostki związanych z konstruowaniem jej tożsamości leży u podłoża tej zależności. Omawiane są zależności dotyczące różnych wymiarów psychicznego dobrostanu (poczucia spełnienia, doświadczanych emocji, poznawczych oceny), tak ogólnego jak i związanego z pracą zawodową. Prezentowane i omawiane są wyniki dwóch badań, z których jedno obejmowało pracowników sektora usług, drugie - sektora technicznego.
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.conference.countryPolska
dc.conference.datefinish2016-11-25
dc.conference.datestart2016-11-24
dc.conference.placePoznań
dc.conference.seriesII Ogólnopolska Konferencja Naukowa „Nauka i Zarządzanie”
dc.conference.seriesII Ogólnopolska Konferencja Naukowa „Nauka i Zarządzanie”
dc.conference.shortcutII Ogólnopolska Konferencja Naukowa „Nauka i Zarządzanie”
dc.contributor.authorStyśko-Kunkowska, Małgorzata
dc.date.accessioned2024-01-24T22:11:33Z
dc.date.available2024-01-24T22:11:33Z
dc.date.issued2017
dc.description.financeNie dotyczy
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/105118
dc.identifier.weblinkhttps://www.researchgate.net/profile/Malwina_Puchalska/publication/325569608_Poczucie_sensu_pracy_-_czym_jest_i_jak_je_wspierac/links/5b166f964585151f91fb85c0/Poczucie-sensu-pracy-czym-jest-i-jak-je-wspierac.pdf
dc.languagepol
dc.relation.pages65-84
dc.rightsClosedAccess
dc.sciencecloudnosend
dc.subject.plwell-being
dc.subject.plidentity needs
dc.subject.plneed satisfaction
dc.subject.plemployer brand
dc.subject.plservice sector
dc.subject.pltechnician sector
dc.titleDobrostan psychiczny pracownika w sektorach usług i technicznym. O roli spostrzeganej siły marki pracodawcy i poczucia zaspokojenia potrzeb tożsamościowych
dc.typeJournalArticle
dspace.entity.typePublication