Artykuł w czasopiśmie
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Koncepcja issue ownership i jej (nie)obecność w polskim piśmiennictwie dotyczącym kampanii wyborczych

dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorRafałowski, Wojciech
dc.date.accessioned2024-01-25T04:56:23Z
dc.date.available2024-01-25T04:56:23Z
dc.date.issued2022
dc.description.financePublikacja bezkosztowa
dc.identifier.doi10.26343/0585556X11606
dc.identifier.issn0585-556X
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/110516
dc.identifier.weblinkhttps://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1062339
dc.languagepol
dc.pbn.affiliationsociology
dc.relation.ispartofStudia Socjologiczno-Polityczne. Seria Nowa
dc.rightsClosedAccess
dc.sciencecloudnosend
dc.titleKoncepcja issue ownership i jej (nie)obecność w polskim piśmiennictwie dotyczącym kampanii wyborczych
dc.typeJournalArticle
dspace.entity.typePublication