Monografia
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Stereotypy oraz wizerunki kobiety i mężczyzny w reklamie

Uproszczony widok
dc.abstract.plWizerunki kobiety i mężczyzny w reklamie to jedne z kluczowych elementów komunikacji, która z założenia ma wpływać na odbiorców, wywołując pożądane przez reklamodawców działania. Bohaterki i bohaterowie reklam nie tylko oferują produkty i usługi, ale również inspirują, edukują, pokazują, jak żyć, jak się zachowywać, co robić, po co to robić, jak myśleć, jakie są najważniejsze wartości. Pomagają nam funkcjonować, rozwiewają wątpliwości, wskazują nowe horyzonty, trendy i zachowania. To z nimi odbiorcy obu płci mają szansę się porównywać, w nich przeglądać się niemal jak w lustrze, ich naśladować, podziwiać, z nimi się identyfikować. Odpowiedni, akceptowany przez odbiorców bohater reklamy zwiększa szanse na pozytywny odbiór marki, prezentowanych produktów i usług, a w konsekwencji ma przełożenie na decyzje zakupowe.
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorKończak, Jarosław
dc.date.accessioned2024-01-22T17:09:34Z
dc.date.available2024-01-22T17:09:34Z
dc.date.issued2023
dc.description.financeNie dotyczy
dc.description.physical237
dc.identifier.isbn978-83-965447-3-5
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/136093
dc.identifier.weblinkhttps://wydawnictwo.newsline.pl/strona-glowna/44-stereotypy-oraz-wizerunki-kobiety-i-mezczyzny-w-reklamie.html
dc.languagepol
dc.pbn.affiliationsocial communication and media studies
dc.publisher.ministerialNewsline
dc.rightsClosedAccess
dc.sciencecloudnosend
dc.titleStereotypy oraz wizerunki kobiety i mężczyzny w reklamie
dc.typeMonograph
dspace.entity.typePublication