Konsumpcja i zachowania rynkowe młodych nabywców na rynku materiałów budowlanych w Polsce

Autor
Malesa, Tomasz
Promotor
Zalega, Tomasz
Data publikacji
2019-09-11
Abstrakt (PL)

Dysertacja została poświęcona konsumpcji i zachowań młodych konsumentów na rynku materiałów budowlanych w Polsce. Rozprawa ma charakter teoretyczno-empiryczny. W rozdziałach 1 i 2 dokonano krytycznej analizy dotychczasowego dorobku naukowego w zakresie konsumpcji i zachowań młodych konsumentów. Wynikiem tych rozważań było określenie grupy badawczej oraz pól badawczych. W rozdziale 3 przeprowadzono analizę danych wtórnych dotyczących rynku materiałów budowlanych i segmentu młodych konsumentów. Rozdział 4 i 5 prezentuje 3-etapowe badanie, które zostało przeprowadzone w celu weryfikacji hipotez badawczych. Każdy kolejny etap badania uzupełnia poprzedni i bardziej eksploruje jego przedmiot.

Abstrakt (EN)

The dissertation was devoted to describing the consumption and behavior of young consumers on the building materials market in Poland. The dissertation is of a theoretical and empirical nature. Chapters I and II are a critical analysis of the current scientific achievements in the field of consumption and behavior of young consumers. The result of these considerations was the determination of the research group and research fields. Chapter III is the analysis of secondary data regarding the construction material market and the young consumers segment. Chapter IV and V is a description of a 3-step study that was carried out to verify the research hypotheses. Each subsequent stage of the study complements the previous one and explores the subject of the study more.

Słowa kluczowe PL
nowe trendy konsumenckie
rynek materiałów budowlanych
determinanty zachowań konsumenckich
młody konsument
konsumpcja
Inny tytuł
Consumption and young consumers behavior on the building materials market in Poland
Data obrony
2019-09-19
Licencja otwartego dostępu
Dostęp zamknięty