Praca licencjacka
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Promocja produktów edukacyjnych o tematyce relacji damsko-męskich na polskim YouTube.

dc.abstract.enThe thesis highlights the activities of Polish experts on the topic of male-female relationships on the YouTube platform. This activity has been mainly narrowed down to promotional and sales aspects. The aim of the work is to outline the promotion of educational products related to male-female relationships on Polish YouTube. Emphasis is placed on examining the differences in promotional activities directed at women compared to those where the target audience is men. To define the typical image of promotion, various elements such as sales and persuasion techniques, methods of encouragement, ways of speaking, and types of products offered were analyzed. The thesis describes the genesis of the demand for content and educational products in the area of relationships and characterizes their types. It also discusses promotion and marketing issues in the context of the YouTube platform. Shown the properties of the platform that allow for effective promotion of original products, building a loyal audience group, and creating a personal brand are presented. The thesis includes the results of a study analyzing selected Polish-language videos on the topic of male-female relationships from YouTube in the years 2023-2024.
dc.abstract.plPraca przybliża działalność polskich ekspertów od tematu relacji damsko-męskich na platformie YouTube. Działalność ta zawężona została głównie do aspektów promocyjnych i sprzedażowych. Celem pracy jest nakreślenie obrazu promocji produktów edukacyjnych o tematyce relacji damsko-męskich na polskim YouTube. Nacisk położono na zbadanie różnic występujących w działaniach promocyjnych kierowanych do kobiet między tymi gdzie grupą odbiorczą są mężczyźni. W celu określenia typowego obrazu promocji przeanalizowane zostały m.in. techniki sprzedaży i perswazji, sposób zachęty, sposób wypowiadania się oraz rodzaje oferowanych produktów. W pracy opisano genezę popytu na treści i produkty edukacyjne z obszaru relacji, a także scharakteryzowano ich rodzaje. Omówiono też zagadnienia promocji i marketingu w przełożeniu na platformę YouTube. Ukazano właściwości platformy, które pozwalają na efektywną promocję autorskich produktów oraz zbudowanie grupy lojalnych odbiorców i własnej marki osobistej. W pracy przedstawiono wyniki badania obejmującego analizę wybranych polskojęzycznych filmów o tematyce relacji damsko-męskiej z platformy YouTube z lat 2023-2024.
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.affiliation.departmentWydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii
dc.contributor.authorZielińska, Aleksandra
dc.date.accessioned2025-01-20T14:52:59Z
dc.date.available2025-01-20T14:52:59Z
dc.date.defence2024-07-03
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-06-24
dc.description.promoterOpolska-Bielańska, Agata
dc.description.reviewerRaczkowska, Agata
dc.description.reviewerOpolska-Bielańska, Agata
dc.identifier.apd231315
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/165864
dc.languagepl
dc.language.otheren
dc.publisherUniwersytet Warszawski
dc.rightsClosedAccess
dc.subject.enYouTube
dc.subject.enpromotion
dc.subject.enmarketing
dc.subject.enmale-female relationships
dc.subject.eneducational products
dc.subject.enpersonal brand
dc.subject.enPUA
dc.subject.endating coach
dc.subject.enrelationships coach
dc.subject.plYouTube
dc.subject.plpromocja
dc.subject.plmarketing
dc.subject.plrelacje damsko-męskie
dc.subject.plprodukty edukacyjne
dc.subject.plmarka osobista
dc.subject.plPUA
dc.subject.pldating coach
dc.subject.plcoach relacji
dc.titlePromocja produktów edukacyjnych o tematyce relacji damsko-męskich na polskim YouTube.
dc.title.alternativePromotion of educational products on the topic of male-female relationships on Polish YouTube
dc.typeBachelorThesis
dspace.entity.typePublication