Praca magisterska
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Wizerunek firmy IKEA w Polsce wśród klientów i pracowników

Uproszczony widok
dc.abstract.enThe aim of this work is to analyze the image of IKEA in Poland among customers and employees. Discussing the initial issues related to the understanding of the company's image, the process of its formation and the factors influencing it, became the basis for further considerations regarding the image management process and its impact on relations with target groups. The assessment of the perception of the company's image was made on the basis of own research conducted using the survey method and aims to understand the relationship between the approach of the surveyed groups to the company depending on their perception of the brand image. The work allows for the isolation of key factors influencing the perception of the company and the identification of aspects requiring improvement.
dc.abstract.plCelem niniejszej pracy jest analiza wizerunku firmy IKEA w Polsce wśród klientów i pracowników. Omówienie zagadnień wstępnych z zakresu pojmowania wizerunku firmy, toku jego kształtowania oraz czynników mających na niego wpływ, stało się podstawą do dalszych rozważań odnośnie procesu zarządzania wizerunkiem i jego wpływu na relacje z grupami odbiorców. Ocena postrzegania wizerunku przedsiębiorstwa została dokonana na podstawie własnych badań przeprowadzonych metodą ankietową i ma na celu zrozumienie zależności pomiędzy podejściem badanych grup do firmy w zależności od ich percepcji obrazu marki. Praca umożliwia wyodrębnienie kluczowych czynników wpływających na postrzeganie firmy oraz identyfikację aspektów wymagających doskonalenia.
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.affiliation.departmentWydział Zarządzania
dc.contributor.authorKander, Katarzyna
dc.date.accessioned2025-01-09T12:49:27Z
dc.date.available2025-01-09T12:49:27Z
dc.date.defence2024-09-12
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-09-06
dc.description.promoterTużnik, Filip
dc.description.reviewerTużnik, Filip
dc.description.reviewerGąsowska, Magdalena
dc.identifier.apd235541
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/164978
dc.languagepl
dc.language.otheren
dc.publisherUniwersytet Warszawski
dc.rightsClosedAccess
dc.subject.enCorporate image
dc.subject.enmarketing
dc.subject.enimage management
dc.subject.enbrand perception
dc.subject.encorporate social responsibility
dc.subject.encommunication strategy
dc.subject.plWizerunek firmy
dc.subject.plmarketing
dc.subject.plzarządzanie wizerunkiem
dc.subject.plpercepcja marki
dc.subject.plspołeczna odpowiedzialność biznesu
dc.subject.plstrategia komunikacji
dc.titleWizerunek firmy IKEA w Polsce wśród klientów i pracowników
dc.title.alternativeIKEA’s image among customers and employees in Poland
dc.typeMasterThesis
dspace.entity.typePublication