Praca licencjacka
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Wpływ mediów społecznościowych na postrzeganie pracy przez pokolenie Z

dc.abstract.enThe bachelor's thesis focuses on examining the impact of social media on the perception of work by Generation Z, which was brought up in the Internet era and intensively uses modern communication platforms. The aim of the study is to identify the career preferences of Generation Z and to assess whether they see creating content for social media as a permanent career path or a short-term trend. This analysis aims to gain a deeper understanding of how technological change shapes their career choices and what implications this has for the future of the labor market. The work uses a methodology based on an original survey to examine the attitudes and perceptions of Generation Z representatives towards work related to social media.
dc.abstract.plPraca licencjacka koncentruje się na badaniu wpływu mediów społecznościowych na postrzeganie pracy przez pokolenie Z, które jest wychowywane w erze Internetu i intensywnie korzysta z nowoczesnych platform komunikacyjnych. Celem badania jest zidentyfikowanie preferencji zawodowych pokolenia Z oraz ocena, czy widzą oni tworzenie treści do mediów społecznościowych jako trwałą ścieżkę kariery czy też krótkotrwały trend. Analiza ta ma na celu głębsze zrozumienie, jak zmiany technologiczne kształtują ich wybory zawodowe oraz jakie implikacje ma to dla przyszłości rynku pracy. Praca wykorzystuje metodologię na podstawie autorskiej ankiety, aby zbadać postawy i percepcje przedstawicieli pokolenia Z wobec pracy związanej z mediami społecznościowymi.
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.affiliation.departmentWydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii
dc.contributor.authorCholewa, Patrycja
dc.date.accessioned2025-01-20T14:52:59Z
dc.date.available2025-01-20T14:52:59Z
dc.date.defence2024-07-17
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-07-09
dc.description.promoterOpolska-Bielańska, Agata
dc.description.reviewerHeba, Agnieszka
dc.description.reviewerOpolska-Bielańska, Agata
dc.identifier.apd231310
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/165866
dc.languagepl
dc.language.otheren
dc.publisherUniwersytet Warszawski
dc.rightsClosedAccess
dc.subject.enSocial Media
dc.subject.enGeneration Z
dc.subject.enPerception of Work
dc.subject.enCareer Preferences
dc.subject.enTechnology
dc.subject.plMedia Społecznościowe
dc.subject.plPokolenie Z
dc.subject.plPostrzeganie Pracy
dc.subject.plPreferencje Zawodowe
dc.subject.plTechnologia
dc.titleWpływ mediów społecznościowych na postrzeganie pracy przez pokolenie Z
dc.title.alternativeThe impact of social media on Generation Z’s perception of work
dc.typeBachelorThesis
dspace.entity.typePublication