Journal Article
No Thumbnail Available
License

ClosedAccessClosed Access
 

Świadomość własnego procesu uczenia się języków obcych przyczynkiem do innowacyjnych działań dydaktycznych. W stronę dydaktyki wielojęzyczności w początkowym kształceniu nauczycieli

cris.lastimport.scopus2024-02-12T20:42:04Z
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorKucharczyk, Radosław
dc.contributor.authorSzymankiewicz, Krystyna
dc.date.accessioned2024-01-26T09:29:35Z
dc.date.available2024-01-26T09:29:35Z
dc.date.issued2018
dc.description.financeNie dotyczy
dc.description.number1
dc.description.volume51
dc.identifier.doi10.14746/N.2018.51.1.7
dc.identifier.issn1429-2173
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/121463
dc.languagepol
dc.pbn.affiliationlinguistics
dc.relation.ispartofNEOFILOLOG
dc.relation.pages89-108
dc.rightsClosedAccess
dc.sciencecloudnosend
dc.titleŚwiadomość własnego procesu uczenia się języków obcych przyczynkiem do innowacyjnych działań dydaktycznych. W stronę dydaktyki wielojęzyczności w początkowym kształceniu nauczycieli
dc.typeJournalArticle
dspace.entity.typePublication