Artykuł w czasopiśmie
Brak miniatury
Licencja

CC-BY-NCCC-BY-NC - Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne
 

Niewykorzystany komunikacyjnie przez polski biznes potencjał Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Pjongczang. Raport z badań.

cris.lastimport.scopus2024-02-12T20:42:13Z
dc.abstract.plPotencjał komunikacyjny i marketingowy igrzysk olimpijskich nie jest wystarczająco wykorzystywany przez firmy w Polsce. Ograniczone prawa sponsorów, brak brandingu i możliwości działań promocyjnych na igrzyskach, restrykcyjne ograniczenia w komunikacji, krótki czas zainteresowania reprezentacją olimpijską oraz duża liczba innych sponsorów to główne powody braku zainteresowania sponsoringiem olimpijskim w Polsce wśród firm komercyjnych oraz ograniczonej komunikacji marek wokół igrzysk.
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorKończak, Jarosław
dc.date.accessioned2024-01-25T13:49:52Z
dc.date.available2024-01-25T13:49:52Z
dc.date.copyright2018-12-20
dc.date.issued2018
dc.description.accesstimeAT_PUBLICATION
dc.description.financeNie dotyczy
dc.description.number3
dc.description.versionFINAL_PUBLISHED
dc.description.volume19
dc.identifier.doi10.33077/UW.24511617.MS.2018.3.57
dc.identifier.issn1641-0920
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/113734
dc.identifier.weblinkhttp://studiamedioznawcze.pl/Numery/2018_3_74/konczak.pdf
dc.languagepol
dc.pbn.affiliationsocial communication and media studies
dc.relation.ispartofStudia Medioznawcze
dc.relation.pages103-114
dc.rightsCC-BY-NC
dc.sciencecloudnosend
dc.subject.plsponsoring
dc.subject.plkomunikacja sponsoringowa
dc.subject.plkomunikacja
dc.subject.plbudowa marki
dc.subject.plsport
dc.subject.pligrzyska olimpijskie
dc.subject.plreprezentacja olimpijska
dc.subject.plruch olimpijski
dc.titleNiewykorzystany komunikacyjnie przez polski biznes potencjał Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Pjongczang. Raport z badań.
dc.typeJournalArticle
dspace.entity.typePublication