Praca doktorska
Ładowanie...
Licencja
Systemy zdalnego nauczania w procesie doskonalenia kadry menedżerskiej - analiza użyteczności
dc.abstract.pl | W pracy doktorskiej przedstawiona została problematyka oceny użyteczności szkoleń kadry kierowniczej średniego i niższego szczebla. Dysertacja koncentruje się na doskonaleniu pracowników kadry kierowniczej szczebla taktycznego i operacyjnego ze szczególnym uwzględnieniem miejsca nowoczesnych technologii stosowanych w procesach szkoleniowych. Realizując cel autorka przeprowadziła badania ankietowe w 211 oraz wywiady w 5 przedsiębiorstwach działających na terenie Polski. Zgromadzony materiał pozwolił na weryfikację hipotez badawczych oraz wskazanie optymalnej dla organizacji strategii szkolenia kadr menedżerskich |
dc.affiliation.department | Wydział Zarządzania |
dc.contributor.author | Sobolewska, Olga |
dc.date.accessioned | 2013-11-15T12:55:54Z |
dc.date.available | 2013-11-15T12:55:54Z |
dc.date.defence | 2013-12-04 |
dc.date.issued | 2013-11-15 |
dc.description.additional | Link archiwalny https://depotuw.ceon.pl/handle/item/399 |
dc.description.promoter | Kisielnicki, Jerzy |
dc.identifier.uri | https://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/399 |
dc.language.iso | pl |
dc.rights | CC-BY |
dc.rights.uri | CC-BY |
dc.subject.pl | model akceptacji technologii |
dc.subject.pl | użyteczność procesów szkoleniowych |
dc.subject.pl | kapitał intelektualny przedsiębiorstwa |
dc.subject.pl | e-learning |
dc.subject.pl | systemy zdalnego nauczania |
dc.title | Systemy zdalnego nauczania w procesie doskonalenia kadry menedżerskiej - analiza użyteczności |
dc.type | DoctoralThesis |
dspace.entity.type | Publication |