Systemy zdalnego nauczania w procesie doskonalenia kadry menedżerskiej - analiza użyteczności

Uproszczony widok
dc.abstract.plW pracy doktorskiej przedstawiona została problematyka oceny użyteczności szkoleń kadry kierowniczej średniego i niższego szczebla. Dysertacja koncentruje się na doskonaleniu pracowników kadry kierowniczej szczebla taktycznego i operacyjnego ze szczególnym uwzględnieniem miejsca nowoczesnych technologii stosowanych w procesach szkoleniowych. Realizując cel autorka przeprowadziła badania ankietowe w 211 oraz wywiady w 5 przedsiębiorstwach działających na terenie Polski. Zgromadzony materiał pozwolił na weryfikację hipotez badawczych oraz wskazanie optymalnej dla organizacji strategii szkolenia kadr menedżerskich
dc.affiliation.departmentWydział Zarządzania
dc.contributor.authorSobolewska, Olga
dc.date.accessioned2013-11-15T12:55:54Z
dc.date.available2013-11-15T12:55:54Z
dc.date.defence2013-12-04
dc.date.issued2013-11-15
dc.description.additionalLink archiwalny https://depotuw.ceon.pl/handle/item/399
dc.description.promoterKisielnicki, Jerzy
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/399
dc.language.isopl
dc.rightsCC-BY
dc.rights.uriCC-BY
dc.subject.plmodel akceptacji technologii
dc.subject.plużyteczność procesów szkoleniowych
dc.subject.plkapitał intelektualny przedsiębiorstwa
dc.subject.ple-learning
dc.subject.plsystemy zdalnego nauczania
dc.titleSystemy zdalnego nauczania w procesie doskonalenia kadry menedżerskiej - analiza użyteczności
dc.typeDoctoralThesis
dspace.entity.typePublication