Praca magisterska
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Komunikacja polityczna w erze mediów społecznościowych. Analiza kampanii wyborczej Trzeciej Drogi w kontekście pozyskania młodych wyborców w wyborach parlamentarnych 2023 roku

Uproszczony widok
dc.abstract.enThis thesis addresses the issues of marketing, political communication and contemporary election campaigning on social media. It is based on a qualitative and quantitative analysis of the youth communication channels of the Polish People's Party and Poland 2050 in the 2023 parliamentary elections, which include Instagram and TikTok and a survey of young voters aged 18-29. In addition to the previously mentioned analysis, the theoretical background on political marketing, online communication and social media and their use in political campaigning is included in the paper.
dc.abstract.plNiniejsza praca podejmuje problematykę dotyczącą marketingu, komunikowania politycznego oraz prowadzenia współczesnej kampanii wyborczej w mediach społecznościowych. Opiera się na jakościowej i ilościowej analizie młodzieżowych kanałów komunikacyjnych Polskiego Stronnictwa Ludowego i Polski 2050 w wyborach parlamentarnych 2023, do których zaliczam Instagrama i TikToka oraz badaniu ankietowym przeprowadzonym na młodych wyborcach w wieku 18-29 lat. Prócz wcześniej wspomnianej analizy, w pracy znajdują się teoretyczne podstawy z zakresu marketingu politycznego, komunikowania w Internecie oraz social mediów i wykorzystaniu ich w prowadzeniu kampanii politycznej.
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.affiliation.departmentWydział Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych
dc.contributor.authorLeśkiewicz, Jakub
dc.date.accessioned2025-01-09T12:43:25Z
dc.date.available2025-01-09T12:43:25Z
dc.date.defence2024-07-12
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-06-25
dc.description.promoterBiskup, Bartłomiej
dc.description.reviewerBiskup, Bartłomiej
dc.description.reviewerAnnusewicz, Olgierd
dc.identifier.apd229316
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/162229
dc.languagepl
dc.language.otheren
dc.publisherUniwersytet Warszawski
dc.rightsClosedAccess
dc.subject.enPoland 2050
dc.subject.enPolish People's Party
dc.subject.enThird Way
dc.subject.enparliamentary elections 2023
dc.subject.ensocial media
dc.subject.enpolitical marketing
dc.subject.enpolitical communication
dc.subject.enyoung voters
dc.subject.plPolska 2050
dc.subject.plPolskie Stronnictwo Ludowe
dc.subject.plTrzecia Droga
dc.subject.plwybory parlamentarne 2023
dc.subject.plmedia społecznościowe
dc.subject.plmarketing polityczny
dc.subject.plkomunikacja polityczna
dc.subject.plmłodzi wyborcy
dc.titleKomunikacja polityczna w erze mediów społecznościowych. Analiza kampanii wyborczej Trzeciej Drogi w kontekście pozyskania młodych wyborców w wyborach parlamentarnych 2023 roku
dc.title.alternativePolitical communication in the social media age: An analysis of the „Third Way” campaign in the context of winning young voters during the 2023 general election
dc.typeMasterThesis
dspace.entity.typePublication