Praca magisterska
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Relacja pomiędzy klientem a agencją w kontekście jakości usług – analiza zależności na przykładzie agencji eventowej El Padre

Uproszczony widok
dc.abstract.enThe master's thesis examines how interactions affect the quality of services provided between clients and the event agency. Using the Big Five Model and psychological theories, the master's thesis identified key personality traits of clients and their impact on the dynamics of cooperation with an event agency. The study identifies how these features affect the quality of services provided. The work also discusses recruitment strategies in the agencies, the impact of customer lifestyles on the industry, and specific challenges that the El Padre event company faces. Based on the interviews and surveys, the Author of the thesis formulated recommendations to improve cooperation and upgrade the quality of services in the event industry. The study highlights the importance of understanding psychological mechanisms in building lasting and satisfying relationships between clients and agencies. It may lead to better adaptation of offers to individual customer needs and more effective management of the event organization process.
dc.abstract.plPraca magisterska skupia się na badaniu, jak interakcje między klientami a agencją eventową wpływają na jakość świadczonych usług. Wykorzystując Model Wielkiej Piątki oraz teorie psychologiczne, w pracy magisterskiej zidentyfikowano kluczowe cechy osobowości klientów oraz ich wpływ na dynamikę współpracy z agencją eventową. Badanie identyfikuje, jak te cechy wpływają na jakość świadczonych usług. Praca porusza także temat strategii rekrutacyjnych w agencjach, wpływ stylu życia klientów na branżę oraz konkretne wyzwania, z jakimi boryka się firma eventowa El Padre. Na podstawie przeprowadzonych wywiadów i ankiet Autorka pracy sformułowała rekomendacje mające na celu usprawnienie współpracy i podniesienie jakości usług w branży eventowej. Badanie podkreśla znaczenie rozumienia psychologicznych mechanizmów w budowaniu trwałych i satysfakcjonujących relacji między klientami a agencjami. Może to prowadzić do lepszego dostosowania ofert do indywidualnych potrzeb klientów oraz efektywniejszego zarządzania procesem organizacji wydarzeń.
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.affiliation.departmentWydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii
dc.contributor.authorFrączek, Aleksandra
dc.date.accessioned2025-01-09T12:47:08Z
dc.date.available2025-01-09T12:47:08Z
dc.date.defence2024-10-30
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-10-09
dc.description.promoterOpolska-Bielańska, Agata
dc.description.reviewerHeba, Agnieszka
dc.description.reviewerOpolska-Bielańska, Agata
dc.identifier.apd213949
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/163878
dc.languagepl
dc.language.otheren
dc.publisherUniwersytet Warszawski
dc.rightsClosedAccess
dc.subject.enevent
dc.subject.enclient
dc.subject.enagency
dc.subject.encooperation
dc.subject.enpersonality
dc.subject.enpsychology
dc.subject.enrelationship
dc.subject.encollaboration
dc.subject.enmanipulation
dc.subject.encommunication
dc.subject.plevent
dc.subject.plklient
dc.subject.plagencja
dc.subject.plwspółpraca
dc.subject.plosobowość
dc.subject.plpsychologia
dc.subject.plrelacja
dc.subject.plwspółpraca
dc.subject.plmanipulacja
dc.subject.plkomunikacja
dc.titleRelacja pomiędzy klientem a agencją w kontekście jakości usług – analiza zależności na przykładzie agencji eventowej El Padre
dc.title.alternativeThe relationship between client and agency in the context of service quality – analysis of dependencies using the example of the event agency El Padre
dc.typeMasterThesis
dspace.entity.typePublication