Artykuł w czasopiśmie
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Obowiązek dostosowania (usunięcia) tablic reklamowych i urządzeń reklamowych jako skutek wejścia w życie uchwały reklamowej – problematyka ochrony praw nabytych

dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorGromek, Zbigniew
dc.date.accessioned2024-01-25T14:07:01Z
dc.date.available2024-01-25T14:07:01Z
dc.date.issued2019
dc.description.financeNie dotyczy
dc.description.number1
dc.identifier.doi10.31268/ZPBAS.2019.03
dc.identifier.issn1896-9852
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/114127
dc.languagepol
dc.pbn.affiliationlaw
dc.relation.ispartofZeszyty Prawnicze Biura Analiz Sejmowych
dc.relation.pages25-41
dc.rightsClosedAccess
dc.sciencecloudnosend
dc.subject.plgmina
dc.subject.plreklama
dc.subject.plplanowanie przestrzenne
dc.titleObowiązek dostosowania (usunięcia) tablic reklamowych i urządzeń reklamowych jako skutek wejścia w życie uchwały reklamowej – problematyka ochrony praw nabytych
dc.typeJournalArticle
dspace.entity.typePublication