Artykuł w czasopiśmie
Ładowanie...
Miniatura
Licencja

CC-BY-NCCC-BY-NC - Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne
 

Model skuteczności reakcji w organizacji czułej na zdarzenia kryzysowe oraz wizerunkowe elementy składowe systemu odpornościowego organizacji. Na podstawie badań przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorców

Uproszczony widok
dc.abstract.enScientifi c objective: The article describes the most important conclusions drawn from research conducted by a team led by the authors. Research methodology: It presents a new defi nition of an image crisis based on empirical data. Results and conclusions: It includes a description of factors that determine the image safety of corporate entities, like preparation, expert support, awareness of dangers or analytical activities. The last aspect presents the elements that contribute to an organization’s readiness for a crisis. The next part of the article contains an analytical decision chain that determines an organization’s image security and a response effectiveness model in an organization susceptible to crisis events.
dc.abstract.plCel: w artykule przedstawiono najważniejsze wnioski z badań przeprowadzonych pod kierownictwem jednego z autorów publikacji. Metodologia: artykuł oparty został na wynikach szeregu badań ilościowych przeprowadzonych przez autorów publikacji. Wyniki i wnioski: publikacja zawiera prezentację nowej definicji kryzysu wizerunkowego, opierającej się na danych empirycznych. Dokonano opisu czynników determinujących bezpieczeństwo wizerunkowe organizacji, takich jak przygotowanie, wsparcie eksperckie, świadomość istnienia zagrożeń czy działania analityczne. Ten ostatni aspekt ujęto w schemat pokazujący elementy mające wpływ na to, w jaki sposób organizacja zostanie przygotowana na kryzys. W dalszej części artykułu zaprezentowany został cykl decyzji analitycznych warunkujących bezpieczeństwo wizerunkowe organizacji oraz model skuteczności reakcji w organizacji czułej na zdarzenia kryzysowe.
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorGawroński, Sławomir
dc.contributor.authorTworzydło, Dariusz
dc.date.accessioned2024-01-25T12:52:29Z
dc.date.available2024-01-25T12:52:29Z
dc.date.issued2022
dc.description.financePublikacja bezkosztowa
dc.description.number3
dc.description.versionfinal_published
dc.description.volume23
dc.identifier.doi10.33077/uw.24511617.sm.2022.3.676
dc.identifier.issn1641-0920
dc.identifier.orcid0000-0001-6396-6927
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/112797
dc.identifier.weblinkhttps://doi.org/10.33077/uw.24511617.sm.2022.3.676
dc.languagepl
dc.pbn.affiliationsocial communication and media studies
dc.relation.ispartofStudia Medioznawcze
dc.relation.pages1240-1254
dc.rightsCC-BY-NC
dc.rights.weblinkhttps://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/legalcode.pl
dc.sciencecloudnosend
dc.share.typeOPEN_JOURNAL
dc.subject.enorganization’s image security
dc.subject.encrisis manual
dc.subject.encommunication in crisis
dc.subject.enpublic relations
dc.subject.encrisis management
dc.subject.plbezpieczeństwo wizerunkowe organizacji
dc.subject.plcrisis manual
dc.subject.plkomunikowanie w kryzysie
dc.subject.plpublic relations
dc.subject.plzarządzanie kryzysowe
dc.titleModel skuteczności reakcji w organizacji czułej na zdarzenia kryzysowe oraz wizerunkowe elementy składowe systemu odpornościowego organizacji. Na podstawie badań przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorców
dc.typeJournalArticle
dspace.entity.typePublication