Rozdział w monografii
Brak miniatury
Licencja
Powroty do edukacji formalnej, czyli dojrzali studenci i ich potrzeby
dc.abstract.pl | Celem artykułu jest podjęcie dyskusji dotyczącej dojrzałych studen- tów oraz ich specyficznych potrzeb związanych z funkcjonowaniem w nowej roli. Przytoczono wyniki jakościowych badań nad funkcjono- waniem społecznym dojrzałych wiekiem studentek (powyżej 40. r.ż.), które rozpoczęły kształcenie w niepublicznej szkole wyższej. Obecnie jedynym ułatwieniem, z którego mogą skorzystać ludzie dojrzali myślący o rozpoczęciu edukacji wyższej, jest recognition of prior learning (RPL). W świetle przedstawionych wyników badań wydaje się to niewystarcza- jące. W niniejszym tekście przedstawiono główne problemy wyłaniające się z narracji studentek oraz przywołano ich pomysły, które ułatwiłyby efektywniejsze poradzenie sobie z tymi problemami. |
dc.affiliation | Uniwersytet Warszawski |
dc.contributor.author | Gromadzka, Monika |
dc.date.accessioned | 2024-01-29T02:19:32Z |
dc.date.available | 2024-01-29T02:19:32Z |
dc.date.issued | 2018 |
dc.description.finance | Nie dotyczy |
dc.identifier.uri | https://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/158196 |
dc.identifier.weblink | https://www.frse.org.pl/czytelnia/przestrzenie-i-miejsca-edukacji-doroslych-w-polsce |
dc.language | pol |
dc.pbn.affiliation | educational sciences |
dc.publisher.ministerial | Wydawnictwo Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji |
dc.relation.book | Przestrzenie i miejsca edukacji dorosłych w Polsce |
dc.relation.pages | 170-197 |
dc.rights | ClosedAccess |
dc.sciencecloud | nosend |
dc.subject.pl | Edukacja Dorosłych |
dc.subject.pl | Andragogika |
dc.subject.pl | edukacja formalna |
dc.subject.pl | edukacja pozaformalna |
dc.subject.pl | edukacja nieformalna |
dc.title | Powroty do edukacji formalnej, czyli dojrzali studenci i ich potrzeby |
dc.type | MonographChapter |
dspace.entity.type | Publication |