Rozdział w monografii
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Powroty do edukacji formalnej, czyli dojrzali studenci i ich potrzeby

Uproszczony widok
dc.abstract.plCelem artykułu jest podjęcie dyskusji dotyczącej dojrzałych studen- tów oraz ich specyficznych potrzeb związanych z funkcjonowaniem w nowej roli. Przytoczono wyniki jakościowych badań nad funkcjono- waniem społecznym dojrzałych wiekiem studentek (powyżej 40. r.ż.), które rozpoczęły kształcenie w niepublicznej szkole wyższej. Obecnie jedynym ułatwieniem, z którego mogą skorzystać ludzie dojrzali myślący o rozpoczęciu edukacji wyższej, jest recognition of prior learning (RPL). W świetle przedstawionych wyników badań wydaje się to niewystarcza- jące. W niniejszym tekście przedstawiono główne problemy wyłaniające się z narracji studentek oraz przywołano ich pomysły, które ułatwiłyby efektywniejsze poradzenie sobie z tymi problemami.
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorGromadzka, Monika
dc.date.accessioned2024-01-29T02:19:32Z
dc.date.available2024-01-29T02:19:32Z
dc.date.issued2018
dc.description.financeNie dotyczy
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/158196
dc.identifier.weblinkhttps://www.frse.org.pl/czytelnia/przestrzenie-i-miejsca-edukacji-doroslych-w-polsce
dc.languagepol
dc.pbn.affiliationeducational sciences
dc.publisher.ministerialWydawnictwo Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji
dc.relation.bookPrzestrzenie i miejsca edukacji dorosłych w Polsce
dc.relation.pages170-197
dc.rightsClosedAccess
dc.sciencecloudnosend
dc.subject.plEdukacja Dorosłych
dc.subject.plAndragogika
dc.subject.pledukacja formalna
dc.subject.pledukacja pozaformalna
dc.subject.pledukacja nieformalna
dc.titlePowroty do edukacji formalnej, czyli dojrzali studenci i ich potrzeby
dc.typeMonographChapter
dspace.entity.typePublication