Praca licencjacka
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Wykorzystanie mediów społecznościowych w marketingu książek na przykładzie wydawnictwa Uroboros

Uproszczony widok
dc.abstract.plNiniejsza praca licencjacka została poświęcona roli mediów społecznościowych jako narzędzia wykorzystywanego przez wydawnictwa do promocji książek. W pracy dokonano szczegółowej analizy mediów społecznościowych pod kątem ich rozwoju oraz obszarów wykorzystania z naciskiem na działania z obszaru marketingu. Praca przybliża także koncepcję Social Media Marketingu oraz sposób jej implementacji w przedsiębiorstwach. Przeprowadzona analiza pozwoliła na identyfikację obszarów i zakresu wykorzystywania mediów społecznościowych przez wydawnictwa w działaniach marketingowych. Badanie empiryczne skoncentrowane zostało na wybranych serwisach społecznościowych, tj. Instagramie oraz TikToku, wykorzystywanych w działaniach promocyjnych i komunikacji marketingowej przez wydawnictwo Uroboros. Zawarta w niniejszej pracy analiza literatury przedmiotu oraz wnioski z przeprowadzonego badania pozwolić maja na zrozumienie wpływu mediów społecznościowych na promocję książek oraz wskazać na praktyki skuteczne w ich wykorzystaniu.
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.affiliation.departmentWydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii
dc.contributor.authorHernik, Agnieszka
dc.date.accessioned2025-01-20T14:55:15Z
dc.date.available2025-01-20T14:55:15Z
dc.date.defence2024-07-03
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-06-23
dc.description.promoterRaczkowska, Agata
dc.description.reviewerKożdoń-Dębecka, Monika
dc.description.reviewerRaczkowska, Agata
dc.identifier.apd231986
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/165890
dc.languagepl
dc.language.otheren
dc.publisherUniwersytet Warszawski
dc.rightsClosedAccess
dc.subject.ensocial media
dc.subject.enmarketing
dc.subject.enpromotion
dc.subject.enSocial Media Marketing
dc.subject.enpublishing marketing
dc.subject.enpublishing houses
dc.subject.enbooks
dc.subject.enpublishing house Uroboros
dc.subject.plmedia społecznościowe
dc.subject.plmarketing
dc.subject.plpromocja
dc.subject.plSocial Media Marketing
dc.subject.plmarketing wydawniczy
dc.subject.plwydawnictwa
dc.subject.plksiążki
dc.subject.plwydawnictwo Uroboros
dc.titleWykorzystanie mediów społecznościowych w marketingu książek na przykładzie wydawnictwa Uroboros
dc.title.alternativeThe use of social media in book marketing using the example of the publishing house Uroboros
dc.typeBachelorThesis
dspace.entity.typePublication