Artykuł w czasopiśmie
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Zajęcia dydaktyczne jako element procesu współtworzenia wartości na uczelni - perspektywa studenta i wykładowcy

Uproszczony widok
dc.abstract.plArtykuł koncentruje się na kwestii współtworzenia wartości w szkolnictwie wyższym. W części teoretycznej artykułu przedstawiono przegląd literatury przedmiotu z zakresu definicyjnego i procesowego podejścia do współtworzenia wartości. Natomiast w części badawczej przeprowadzono analizę wyników badania jakościowego, które koncentrowało się na percepcji dydaktyki przez dwie grupy uczestników tego procesu: studentów i pracowników naukowych wykazując podobieństwa i różnice w podejściu poszczególnych grup badanych.
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorDziewanowska, Katarzyna
dc.date.accessioned2024-01-26T12:18:19Z
dc.date.available2024-01-26T12:18:19Z
dc.date.issued2017
dc.description.financeNie dotyczy
dc.description.number5
dc.description.volume63
dc.identifier.issn0438-5403
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/125711
dc.identifier.weblinkhttp://cejsh.icm.edu.pl/cejsh/element/bwmeta1.element.desklight-5f038827-0c85-488d-a1e7-7f671018a40c?q=bwmeta1.element.desklight-5c1f531d-58d9-47e4-bffe-116b1b89745f;12&qt=CHILDREN-STATELESS
dc.languagepol
dc.pbn.affiliationmanagement and quality studies
dc.relation.ispartofHandel Wewnętrzny
dc.relation.pages121-129
dc.rightsClosedAccess
dc.sciencecloudnosend
dc.subject.plwartość współtworzenie dydaktyka szkolnictwo wyższe
dc.titleZajęcia dydaktyczne jako element procesu współtworzenia wartości na uczelni - perspektywa studenta i wykładowcy
dc.typeJournalArticle
dspace.entity.typePublication