Artykuł w czasopiśmie
Brak miniatury
Licencja
Zajęcia dydaktyczne jako element procesu współtworzenia wartości na uczelni - perspektywa studenta i wykładowcy
dc.abstract.pl | Artykuł koncentruje się na kwestii współtworzenia wartości w szkolnictwie wyższym. W części teoretycznej artykułu przedstawiono przegląd literatury przedmiotu z zakresu definicyjnego i procesowego podejścia do współtworzenia wartości. Natomiast w części badawczej przeprowadzono analizę wyników badania jakościowego, które koncentrowało się na percepcji dydaktyki przez dwie grupy uczestników tego procesu: studentów i pracowników naukowych wykazując podobieństwa i różnice w podejściu poszczególnych grup badanych. |
dc.affiliation | Uniwersytet Warszawski |
dc.contributor.author | Dziewanowska, Katarzyna |
dc.date.accessioned | 2024-01-26T12:18:19Z |
dc.date.available | 2024-01-26T12:18:19Z |
dc.date.issued | 2017 |
dc.description.finance | Nie dotyczy |
dc.description.number | 5 |
dc.description.volume | 63 |
dc.identifier.issn | 0438-5403 |
dc.identifier.uri | https://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/125711 |
dc.identifier.weblink | http://cejsh.icm.edu.pl/cejsh/element/bwmeta1.element.desklight-5f038827-0c85-488d-a1e7-7f671018a40c?q=bwmeta1.element.desklight-5c1f531d-58d9-47e4-bffe-116b1b89745f;12&qt=CHILDREN-STATELESS |
dc.language | pol |
dc.pbn.affiliation | management and quality studies |
dc.relation.ispartof | Handel Wewnętrzny |
dc.relation.pages | 121-129 |
dc.rights | ClosedAccess |
dc.sciencecloud | nosend |
dc.subject.pl | wartość współtworzenie dydaktyka szkolnictwo wyższe |
dc.title | Zajęcia dydaktyczne jako element procesu współtworzenia wartości na uczelni - perspektywa studenta i wykładowcy |
dc.type | JournalArticle |
dspace.entity.type | Publication |