Rozdział w monografii
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Nauczyciel jako lider. Styl kierowania klasą a efektywność uczenia się uczniów

Uproszczony widok
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorKatra, Grażyna
dc.contributor.authorBilska, Anna
dc.date.accessioned2024-01-29T01:52:50Z
dc.date.available2024-01-29T01:52:50Z
dc.date.issued2021
dc.description.financeNie dotyczy
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/156306
dc.identifier.weblinkhttps://scholar.com.pl/pl/index.php?controller=attachment&id_attachment=806
dc.languagepol
dc.pbn.affiliationpsychology
dc.publisher.ministerialWydawnictwo Naukowe Scholar
dc.relation.bookWybrane problemy psychologiczne współczesnej szkoły
dc.relation.pages203-224
dc.rightsClosedAccess
dc.sciencecloudnosend
dc.titleNauczyciel jako lider. Styl kierowania klasą a efektywność uczenia się uczniów
dc.typeMonographChapter
dspace.entity.typePublication