Praca magisterska
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Przemysł gier komputerowych a prawa własności intelektualnej.

dc.abstract.plW pracy opisano zakres praw własności intelektualnej jakie przysługują twórcom gier komputerowych w dwóch praktycznych kontekstach. Pierwsza część pracy poświęcona jest teoretycznej problematyce prawa własności intelektualnej oraz źródeł tych praw. W drugiej części pracy omówione zostały prawa autorskie jakie przysługują twórcom oraz sposób ich egzekwowania, zwrócono także uwagę jak korzystanie z nich może wpływać user-generated content. Trzecia część dotyczy zjawiska klonowania gier komputerowych, przedstawiono w niej w jaki sposób twórcy gier mogą się przed nim zabezpieczyć korzystając z praw własności przemysłowej.
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.affiliation.departmentWydział Prawa i Administracji
dc.contributor.authorAdamczyk, Michał
dc.date.accessioned2025-01-09T12:47:08Z
dc.date.available2025-01-09T12:47:08Z
dc.date.defence2024-09-20
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-09-17
dc.description.promoterModrzejewska, Małgorzata
dc.description.reviewerModrzejewska, Małgorzata
dc.description.reviewerWajda, Dominika
dc.identifier.apd230203
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/163877
dc.languagepl
dc.language.otheren
dc.publisherUniwersytet Warszawski
dc.rightsClosedAccess
dc.subject.plwłasność intelektualna
dc.subject.plprawa własności intelektualnej
dc.subject.plprawa autorskie
dc.subject.plprawa własności przemysłowej
dc.subject.plgry komputerowe
dc.subject.plgry wideo
dc.subject.plprzemysł gier komputerowych
dc.subject.pltwórczość fanowska
dc.subject.plklonowanie gier
dc.titlePrzemysł gier komputerowych a prawa własności intelektualnej.
dc.title.alternativeComputer game industry and intellectual property rights.
dc.typeMasterThesis
dspace.entity.typePublication