Praca magisterska
Brak miniatury
Licencja
Przemysł gier komputerowych a prawa własności intelektualnej.
dc.abstract.pl | W pracy opisano zakres praw własności intelektualnej jakie przysługują twórcom gier komputerowych w dwóch praktycznych kontekstach. Pierwsza część pracy poświęcona jest teoretycznej problematyce prawa własności intelektualnej oraz źródeł tych praw. W drugiej części pracy omówione zostały prawa autorskie jakie przysługują twórcom oraz sposób ich egzekwowania, zwrócono także uwagę jak korzystanie z nich może wpływać user-generated content. Trzecia część dotyczy zjawiska klonowania gier komputerowych, przedstawiono w niej w jaki sposób twórcy gier mogą się przed nim zabezpieczyć korzystając z praw własności przemysłowej. |
dc.affiliation | Uniwersytet Warszawski |
dc.affiliation.department | Wydział Prawa i Administracji |
dc.contributor.author | Adamczyk, Michał |
dc.date.accessioned | 2025-01-09T12:47:08Z |
dc.date.available | 2025-01-09T12:47:08Z |
dc.date.defence | 2024-09-20 |
dc.date.issued | 2024 |
dc.date.submitted | 2024-09-17 |
dc.description.promoter | Modrzejewska, Małgorzata |
dc.description.reviewer | Modrzejewska, Małgorzata |
dc.description.reviewer | Wajda, Dominika |
dc.identifier.apd | 230203 |
dc.identifier.uri | https://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/163877 |
dc.language | pl |
dc.language.other | en |
dc.publisher | Uniwersytet Warszawski |
dc.rights | ClosedAccess |
dc.subject.pl | własność intelektualna |
dc.subject.pl | prawa własności intelektualnej |
dc.subject.pl | prawa autorskie |
dc.subject.pl | prawa własności przemysłowej |
dc.subject.pl | gry komputerowe |
dc.subject.pl | gry wideo |
dc.subject.pl | przemysł gier komputerowych |
dc.subject.pl | twórczość fanowska |
dc.subject.pl | klonowanie gier |
dc.title | Przemysł gier komputerowych a prawa własności intelektualnej. |
dc.title.alternative | Computer game industry and intellectual property rights. |
dc.type | MasterThesis |
dspace.entity.type | Publication |