Artykuł w czasopiśmie
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Czynniki warunkujące wykorzystanie handlu elektronicznego w sklepach internetowych z punktu widzenia użytkowników indywidualnych

dc.abstract.enThe main purpose of this article is to identify the factors that have a positive and a negative impact on the use of e-commerce in online shops. The conclusions of the work was based on a study by questionnaire on the individual, active Internet users. The structure of the work includes a presentation of the problem against the background of literature, assumptions of the methodical research, its results with their discussion and final conclusions
dc.abstract.plZasadniczym celem artykułu jest identyfikacja czynników pozytywnie i negatywnie wpływających na wykorzystanie możliwości e-handlu. Wnioski zawarte w pracy oparto na badaniu przeprowadzonym metodą ankietową na indywidualnych, aktywnych użytkownikach Internetu. Struktura pracy zawiera przedstawienie problemu na tle literaturowym, założenia metodyczne badania, jego wyniki oraz dyskusję i wnioski. Wnioski z badania mogą służyć jako podstawa do rekomendacji projektowych tworzenia sklepów internetowych.
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorParys, Tomasz
dc.contributor.authorChmielarz, Witold
dc.date.accessioned2024-01-24T21:16:03Z
dc.date.available2024-01-24T21:16:03Z
dc.date.issued2017
dc.description.financeNie dotyczy
dc.description.volume83
dc.identifier.issn2451-4543
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/104183
dc.identifier.weblinkhttp://yadda.icm.edu.pl/yadda/element/bwmeta1.element.ekon-element-000171478805
dc.languagepol
dc.pbn.affiliationmanagement and quality studies
dc.relation.ispartofStudies & Proceedings of Polish Association for Knowledge Management
dc.relation.pages4-15
dc.rightsClosedAccess
dc.sciencecloudnosend
dc.subject.enelectronic commerce mobile commerce determinants of the electronic commerce internet stores
dc.subject.plhandel elektroniczny handel mobilny determinanty wykorzystania handlu elektronicznego sklepy internetowe
dc.titleCzynniki warunkujące wykorzystanie handlu elektronicznego w sklepach internetowych z punktu widzenia użytkowników indywidualnych
dc.typeJournalArticle
dspace.entity.typePublication