Praca magisterska
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Wpływ reklamy na dzieci w wieku 3-7 lat

dc.abstract.plNiniejsza praca skupia się na analizie wpływu reklam na dzieci, zachowań rodziców jak również na badaniach prowadzonych w tej dziedzinie. Autorka pracy przygląda się, w jaki sposób reklamy oddziałują na dzieci i jak mogą wpływać na ich podatność na przekazy reklamowe. W pracy rozpatrywane są różne aspekty wpływu reklam na dzieci, takie jak manipulacja emocjami, kształtowanie wartości i postaw oraz rozwój społeczny i emocjonalny. Praca analizuje także rolę rodziców w kontekście reklam adresowanych do dzieci. Badania wskazują, że dzieci są wyjątkowo podatne na wpływ reklam, szybko się nimi interesują oraz ich zachowanie może ulegać zmianie po kontakcie z reklamami. Ważnym elementem poruszanym w pracy jest spojrzenie jak rodzice przekazują wiedzę dzieciom w zakresie mediów i reklamy. Autorka pracy zauważa jak niezwykle ważne jest, aby to pierwsze środowisko z jakim dziecko ma styczność pomagało zrozumieć i ocenić informacje, które do niego docierają.
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.affiliation.departmentWydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii
dc.contributor.authorŚcisłowska, Urszula
dc.date.accessioned2025-01-09T12:44:28Z
dc.date.available2025-01-09T12:44:28Z
dc.date.defence2024-09-25
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-08-23
dc.description.promoterChmielewska, Aleksandra
dc.description.reviewerChmielewska, Aleksandra
dc.description.reviewerKondrat, Marlena
dc.identifier.apd228806
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/162681
dc.languagepl
dc.language.otheren
dc.publisherUniwersytet Warszawski
dc.rightsClosedAccess
dc.subject.plreklama
dc.subject.pldzieci
dc.subject.plrodzice
dc.subject.plkonsument
dc.subject.plstrategia reklamowa
dc.subject.plmedia
dc.subject.pledukacja
dc.subject.plrozwój
dc.subject.plwpływ
dc.subject.plzachowanie
dc.titleWpływ reklamy na dzieci w wieku 3-7 lat
dc.title.alternativeImpact of advertising on children aged from 3 to 7 years
dc.typeMasterThesis
dspace.entity.typePublication