Praca licencjacka
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Działania komunikacji marketingowej na przykładzie hurtowni medycznej Meringer w Kaliszu

dc.abstract.enThis bachelor's thesis presents an analysis of the marketing activities used by the medical wholesaler Meringer Sp. z o.o. The aim of the thesis was to answer the question Which marketing communication activities diverted the highest number of customers to Meringer's online shop in Q3 2023. The first part of the thesis describes the basic definitions related to marketing communication used on various levels. The terminology necessary to understand the definitions is explained. Literature related to marketing and strategy was used. The next stage of the paper describes the history of the founding of Meringer, its mission, purpose and development over the years. A breakdown of the company's structure, the difficulties it is facing and the innovation projects it has behind it are also dissected. The last chapter contains the results, analysis and conclusions of the study carried out. It presents a summary of the marketing communication techniques used with detailed data. It takes into account the author's motivation for writing the thesis, identifies elements for improvement and implementation, and provides a summary of the overall work.
dc.abstract.plNiniejsza praca licencjacka przedstawia analizę działań marketingowych wykorzystywanych przez hurtownię medyczną Meringer Sp. z o.o. Celem pracy było uzyskanie odpowiedzi na pytanie „Jakie działania komunikacji marketingowej przekierowały największą liczbę klientów do sklepu internetowego firmy Meringer w kwartale III 2023 r.”. W pierwszej części pracy, zostały opisane podstawowe definicje związane z komunikacją marketingową wykorzystywaną na różnych płaszczyznach. Wyjaśniono terminologię, potrzebną do zrozumienia definicji. Wykorzystano literaturę związaną z marketingiem oraz strategią. W kolejnym etapie pracy opisano historię powstania firmy Meringer, jej misję, cel i rozwój na przestrzeni lat. Rozpisano również podział struktury firmy, trudności z jakimi się wzmaga oraz projekty innowacyjne, które ma za sobą. Ostatni rozdział zwiera wyniki, analizę i wnioski przeprowadzonego badania. Przedstawia zestawienie wykorzystywanych technik komunikacji marketingowej z dokładnymi danymi. Uwzględniono motywację autorki do napisania pracy, wskazuje elementy do poprawy i wdrożenia oraz zawiera podsumowanie całościowe pracy.
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.affiliation.departmentWydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii
dc.contributor.authorJopek, Natalia
dc.date.accessioned2025-01-09T12:48:28Z
dc.date.available2025-01-09T12:48:28Z
dc.date.defence2024-07-08
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-06-05
dc.description.promoterMiotk, Anna
dc.description.reviewerIwanicka, Katarzyna
dc.description.reviewerMiotk, Anna
dc.identifier.apd231297
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/164483
dc.languagepl
dc.language.otheren
dc.publisherUniwersytet Warszawski
dc.rightsClosedAccess
dc.subject.enMarketing
dc.subject.en4 Ps of marketing
dc.subject.enmarketing communication
dc.subject.ene-commerce
dc.subject.ensocial media
dc.subject.plMarketing
dc.subject.plmodel 4P
dc.subject.plkomunikacja marketingowa
dc.subject.ple-commerce
dc.subject.plsocial media
dc.titleDziałania komunikacji marketingowej na przykładzie hurtowni medycznej Meringer w Kaliszu
dc.title.alternativeMarketing communication activities on the example of the medical wholesaler Meringer in Kalisz
dc.typeBachelorThesis
dspace.entity.typePublication