Praca magisterska
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Promocja marki za pośrednictwem reklamy w mediach społecznościowych na podstawie produktów firmy Samsung w branży smartfonów

Uproszczony widok
dc.abstract.enThe thesis deals with the subject of marketing activities, especially advertising and promotion of products through social media. Examples of marketing activity concepts are discussed, including the marketing mix concept. The idea of product is discussed: its definitions, examples of classification methods, the process of its development and the relationship between the product and its brand are presented. The phenomenon of social media as communication platforms on the Internet is characterized. Examples of social media are presented, and the opportunities for marketing departments as a result of including social media in the company's marketing strategy are indicated. The results obtained in the research conducted for the purposes of this thesis are presented, as well as an analysis of these results, conclusions from the research and recommendations resulting from them are presented. The results obtained during the research for this thesis are compared with the results obtained during the research conducted by a professional research company (Gemius).
dc.abstract.plPraca podejmuje tematykę związaną z działaniami marketingowymi, szczególnie z reklamą i promocją produktów w mediach społecznościowych. Omówione zostały przykłady koncepcji działań marketingowych, w tym koncepcja marketingu mix. Poruszone zostało zagadnienie produktu: zaprezentowano jego definicje, przykładowe sposoby klasyfikacji, proces jego rozwoju oraz związki produktu z jego marką. Scharakteryzowane zostało zjawisko mediów społecznościowych jako platform komunikacji w sieci internetowej. Zaprezentowane zostały krótkie charakterystyki przykładowych mediów społecznościowych, wskazane zostały także szanse jakie stoją przed działami marketingowymi na skutek włączenia mediów społecznościowych do strategii marketingowej firmy. Zaprezentowane zostały wyniki uzyskane w przeprowadzonych na potrzeby niniejszej pracy badaniach, dokonana została także analiza tych wyników, zaprezentowane wnioski z badań oraz wynikające z nich rekomendacje. Dokonane zostało porównanie wyników uzyskanych podczas badań do niniejszej pracy z wynikami uzyskanymi podczas badań przeprowadzonych przez profesjonalna firmę badawczą (Gemius).
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.affiliation.departmentWydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii
dc.contributor.authorZiomek, Piotr
dc.date.accessioned2025-02-06T05:18:04Z
dc.date.available2025-02-06T05:18:04Z
dc.date.defence2025-01-29
dc.date.issued2025
dc.date.submitted2025-01-21
dc.description.promoterGaczyńska, Agnieszka
dc.description.reviewerGaczyńska, Agnieszka
dc.description.reviewerOpolska-Bielańska, Agata
dc.identifier.apd231559
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/166136
dc.languagepl
dc.language.otheren
dc.publisherUniwersytet Warszawski
dc.rightsClosedAccess
dc.subject.enbrand
dc.subject.enmarketing
dc.subject.enpromotion
dc.subject.enadvertising
dc.subject.enproduct
dc.subject.ensocial media
dc.subject.enSamsung
dc.subject.ensmartphones
dc.subject.plmarka
dc.subject.plmarketing
dc.subject.plpromocja
dc.subject.plreklama
dc.subject.plprodukt
dc.subject.plmedia społecznościowe
dc.subject.plSamsung
dc.subject.plsmartfony
dc.titlePromocja marki za pośrednictwem reklamy w mediach społecznościowych na podstawie produktów firmy Samsung w branży smartfonów
dc.title.alternativeBrand promotion through social media advertising exemplified by Samsung products in the smartphone industry
dc.typeMasterThesis
dspace.entity.typePublication