Monografia
Brak miniatury
Licencja
Znaczenie praktyk pedagogicznych w procesie kształcenia nauczycieli
dc.abstract.pl | W publikacji omówiono problemy związane z przygotowaniem nauczycieli w procesie akademickiego kształcenia. W poszczególnych rozdziałach omówiono zagadnienia:– znaczenia doświadczeń praktycznych w procesie rozwoju zawodowego nauczycieli,– kształtowania profesjonalizmu nauczycielskiego,– roli autonomii zawodowej i nowatorstwa w procesie kształcenia nauczycieli.W książce zaprezentowano także różne modele praktyk studenckich, wraz z prezentacją projektów i doświadczeń Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego |
dc.affiliation | Uniwersytet Warszawski |
dc.contributor.author | Sobierańska, Dorota |
dc.contributor.author | Szyller, Aleksandra |
dc.contributor.author | Żytko, Małgorzata |
dc.contributor.author | Nowakowska, Lidia |
dc.date.accessioned | 2024-01-22T17:14:11Z |
dc.date.available | 2024-01-22T17:14:11Z |
dc.date.issued | 2018 |
dc.description.finance | Nie dotyczy |
dc.description.physical | 156 |
dc.identifier.isbn | 9788381244107 |
dc.identifier.uri | https://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/136465 |
dc.identifier.weblink | https://www.researchgate.net/publication/328080590_Znaczenie_praktyk_pedagogicznych_w_procesie_ksztalcenia_nauczycieli |
dc.language | pol |
dc.pbn.affiliation | educational sciences |
dc.publisher.ministerial | Wolters Kluwer |
dc.rights | ClosedAccess |
dc.sciencecloud | nosend |
dc.title | Znaczenie praktyk pedagogicznych w procesie kształcenia nauczycieli |
dc.type | Monograph |
dspace.entity.type | Publication |