Monografia
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Znaczenie praktyk pedagogicznych w procesie kształcenia nauczycieli

dc.abstract.plW publikacji omówiono problemy związane z przygotowaniem nauczycieli w procesie akademickiego kształcenia. W poszczególnych rozdziałach omówiono zagadnienia:– znaczenia doświadczeń praktycznych w procesie rozwoju zawodowego nauczycieli,– kształtowania profesjonalizmu nauczycielskiego,– roli autonomii zawodowej i nowatorstwa w procesie kształcenia nauczycieli.W książce zaprezentowano także różne modele praktyk studenckich, wraz z prezentacją projektów i doświadczeń Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorSobierańska, Dorota
dc.contributor.authorSzyller, Aleksandra
dc.contributor.authorŻytko, Małgorzata
dc.contributor.authorNowakowska, Lidia
dc.date.accessioned2024-01-22T17:14:11Z
dc.date.available2024-01-22T17:14:11Z
dc.date.issued2018
dc.description.financeNie dotyczy
dc.description.physical156
dc.identifier.isbn9788381244107
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/136465
dc.identifier.weblinkhttps://www.researchgate.net/publication/328080590_Znaczenie_praktyk_pedagogicznych_w_procesie_ksztalcenia_nauczycieli
dc.languagepol
dc.pbn.affiliationeducational sciences
dc.publisher.ministerialWolters Kluwer
dc.rightsClosedAccess
dc.sciencecloudnosend
dc.titleZnaczenie praktyk pedagogicznych w procesie kształcenia nauczycieli
dc.typeMonograph
dspace.entity.typePublication