Artykuł w czasopiśmie
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Subkultury, społeczności w internecie versus społeczności wokół marki — ujęcie definicyjne

Uproszczony widok
cris.lastimport.scopus2024-02-12T20:52:07Z
dc.abstract.plTermin społeczność na dobre zagościł w terminologii stosowanej przez środowiska marketingowe. Celem artykułu jest zaprezentowanie istoty pojęć: społeczność wokół marki, subkultura oraz społeczność w internecie i wskazanie konsekwencji dla świata marketingu wynikających z różnic zachodzących pomiędzy nimi.
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorSkorek, Monika
dc.date.accessioned2024-01-26T09:20:57Z
dc.date.available2024-01-26T09:20:57Z
dc.date.issued2020
dc.description.financePublikacja bezkosztowa
dc.description.number1
dc.description.volume27
dc.identifier.doi10.33226/1231-7853.2020.1.2
dc.identifier.issn1231-7853
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/121056
dc.identifier.weblinkhttps://www.pwe.com.pl/czasopisma/marketing-i-rynek/subkultury-spolecznosci-w-internecie-versus-spolecznosci-wokol-marki-ujecie-definicyjne,a1440070487
dc.languagepol
dc.pbn.affiliationmanagement and quality studies
dc.relation.ispartofMiesięcznik Marketing i Rynek
dc.relation.pages11-22
dc.rightsClosedAccess
dc.sciencecloudnosend
dc.subject.plsubkultura,
dc.subject.plspołeczność w internecie,
dc.subject.plspołeczność wokół marki
dc.titleSubkultury, społeczności w internecie versus społeczności wokół marki — ujęcie definicyjne
dc.typeJournalArticle
dspace.entity.typePublication