Praca magisterska
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Wpływ mediów na kreowanie wizerunku Policji

dc.abstract.enThe media play an important role in modern times and also have an impact on the creation of the image of the Police. The main purpose of the essay is to indicate the tools and activities of the image strategy which are used, as well as to analyze their impact on society. An important element of the essay are also presented selected examples of crisis situations of the Polish Police and a description of the corrective actions that were applied in them. The results of the research and an interview with an expert in the field, confirmed that the media have an impact on the creation of the image of the Police.
dc.abstract.plMedia odgrywają istotną rolę we współczesnych czasach, a także mają wpływ na kreowanie wizerunku Policji. Głównym celem pracy jest wskazanie wykorzystywanych narzędzi oraz działań strategii wizerunkowej, a także analiza ich oddziaływania na społeczeństwo. Istotnym elementem pracy są również przedstawione wybrane przykłady sytuacji kryzysowych polskiej Policji oraz opis działań naprawczych, które zostały w nich zastosowane. Wyniki przeprowadzonych badań oraz wywiad z ekspertem w tej dziedzinie, potwierdziły, iż media mają wpływ na kreowanie wizerunku Policji.
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.affiliation.departmentWydział Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych
dc.contributor.authorDymowska, Natalia
dc.date.accessioned2025-01-09T12:45:42Z
dc.date.available2025-01-09T12:45:42Z
dc.date.defence2024-07-11
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-06-28
dc.description.promoterMisiuk, Andrzej
dc.description.reviewerGudzbeler, Grzegorz
dc.description.reviewerMisiuk, Andrzej
dc.identifier.apd230575
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/163249
dc.languagepl
dc.language.otheren
dc.publisherUniwersytet Warszawski
dc.rightsClosedAccess
dc.subject.enMedia
dc.subject.enimpact
dc.subject.enimage
dc.subject.enpolice
dc.subject.enpublic institution
dc.subject.plMedia
dc.subject.plwpływ
dc.subject.plwizerunek
dc.subject.plpolicja
dc.subject.plinstytucja publiczna
dc.titleWpływ mediów na kreowanie wizerunku Policji
dc.title.alternativeInfluence of the media on creating the image of the Police
dc.typeMasterThesis
dspace.entity.typePublication