Praca licencjacka
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty

Kampanie społeczne jako narzędzie kształtowania wizerunku marki”

Autor
Khantsevich, Ulyana
Promotor
Zakrzewska, Emilia
Data publikacji
2024
Abstrakt (PL)

Praca licencjacka skupia się na roli kampanii społecznych jako istotnego narzędzia strategicznego, które kształtuje percepcję marek. Autorka postuluje hipotezę, że skuteczne wykorzystanie kampanii społecznych stanowi kluczowy czynnik w formowaniu korzystnego wizerunku marki. Praca obejmuje analizę celów, które motywują przedsiębiorstwa do prowadzenia kampanii społecznych, a także konsekwencji, jakie to podejście ma dla decydentów. Tematyka jest znacząca w kontekście współczesnych strategii komunikacyjnych i marketingowych, gdzie kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy jest kluczowym elementem budowania relacji z publicznościami. Praca zakłada analizę zarówno aspektów teoretycznych, prezentując istotne pojęcia z obszaru marketingu społecznego, jak i aspektów praktycznych, dokonując analizy konkretnych kampanii społecznych oraz ich wpływu na obraz marek.

Słowa kluczowe PL
kampania społeczna
reklama społeczna
marketing społeczny
wizerunek marki
Inny tytuł
Social campaigns as a tool for shaping brand image
Wydawca
Uniwersytet Warszawski
Data obrony
2024-07-04
Licencja otwartego dostępu
Dostęp zamknięty