Artykuł w czasopiśmie
Brak miniatury
Licencja
Grywalizacja jako innowacyjny sposób wdrażania CSR
Autor
Data publikacji
2017
Abstrakt (PL)
Celem artykułu jest omówienie innowacyjnego sposobu wdrażania działań społecznej odpowiedzialności przez firmy, jakim jest grywalizacja. Poprzez aktywne zaangażowanie osób w działania zmierzające do zmiany otoczenia projekt społeczny jest lepiej oceniany i realizowany. Elementy gry, jakie zawiera metoda grywalizacji znane są już wielu firmom, a dobrze zrealizowany cel jest zachętą do dalszego jej stosowania, co zostanie zobrazowane na przykładach przeanalizowanych w artykule.
Słowa kluczowe PL
Społeczna odpowiedzialność biznesu Grywalizacja Strategia innowacyjna Współpraca
Dyscyplina PBN
nauki o komunikacji społecznej i mediach
Czasopismo
Miesięcznik Marketing i Rynek
Zeszyt
11
Strony od-do
405-416
ISSN
1231-7853
Licencja otwartego dostępu
Dostęp zamknięty