Artykuł w czasopiśmie
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty

Grywalizacja jako innowacyjny sposób wdrażania CSR

Autor
Opolska-Bielańska, Agata
Data publikacji
2017
Abstrakt (PL)

Celem artykułu jest omówienie innowacyjnego sposobu wdrażania działań społecznej odpowiedzialności przez firmy, jakim jest grywalizacja. Poprzez aktywne zaangażowanie osób w działania zmierzające do zmiany otoczenia projekt społeczny jest lepiej oceniany i realizowany. Elementy gry, jakie zawiera metoda grywalizacji znane są już wielu firmom, a dobrze zrealizowany cel jest zachętą do dalszego jej stosowania, co zostanie zobrazowane na przykładach przeanalizowanych w artykule.

Słowa kluczowe PL
Społeczna odpowiedzialność biznesu Grywalizacja Strategia innowacyjna Współpraca
Dyscyplina PBN
nauki o komunikacji społecznej i mediach
Czasopismo
Miesięcznik Marketing i Rynek
Zeszyt
11
Strony od-do
405-416
ISSN
1231-7853
Licencja otwartego dostępu
Dostęp zamknięty