Licencja
Wpływ kampanii społecznych związanych z tematyką zdrowia na kreowanie wizerunku marek
Abstrakt (PL)
Poniższa praca pt. „Wpływ kampanii społecznych związanych z tematyką zdrowia na kreowanie wizerunku marek” przedstawia teoretyczne oraz praktyczne aspekty kampanii społecznych związanych z tematyką zdrowia. Zwraca uwagę na podstawowe pojęcia dotyczące tematu oraz charakteryzuje różnice definicyjne oraz wskazuje na trudności w jednoznacznym zdefiniowaniu niektórych pojęć. Przedstawia strategie kampanii marketingowych trzech firm: Avon Polska, mBank oraz Decathlon Polska oraz weryfikuje założone cele. W ostatnich rozdziale analizuje wyniki badania ilościowego i wyszczególnia elementy wpływające na kreowanie wizerunku firmy.
Abstrakt (EN)
The following work entitled The role of social campaigns in building brand image - a case study of health-related campaigns, presents theoretical and practical aspects of social campaigns related to health. It covers basic concepts related to the topic, highlights definitional differences and points out the difficulties in clearly defining some concepts. It also presents the strategies of marketing campaigns of three companies: Avon Polska, mBank and Decathlon Polska and evaluates the assumed goals. In the last chapter, analyzes the results of the quantitative research and details the elements that influence the creation of the company's image.