Praca licencjacka
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty

Nauka zdalna podczas pandemii Covid-19 i jej konsekwencje w perspektywie licealistów

Autor
Klus, Daria
Promotor
Pląsek, Rafał
Data publikacji
2024
Abstrakt (PL)

Praca poświęcona została problematyce nauki zdalnej, która została wprowadzona podczas pandemii Covid-19. Opisane zostały w niej nie tylko zagadnienia teoretyczne, ale również konsekwencje, zidentyfikowane także z perspektywy uczniów jednego z liceów. Celem pracy było przedstawienie początków wdrażania z pozoru nowego stylu nauki, form stosowanych podczas pandemii oraz skutków jakie powstały z powodu przejścia na naukę online. W celu poznania opinii uczniów przeprowadzono badanie jakościowe, w którym licealiści mieli szansę wypowiedzieć się na takie kwestie jak korzyści oraz niedogodności wynikające z nauczania zdalnego, formy stosowanej nauki oraz kwestia chęci na wprowadzenie jej w przyszłości. Uczniowie wskazali zdecydowanie więcej wad niż zalet nauczania, którego doświadczyli podczas Covid-19; okazało się, że w większości nie chcieliby powrotu do tej formy uczenia się.

Słowa kluczowe PL
konsekwencje nauki zdalnej
korzyści nauki zdalnej
nauczanie zdalne
pandemia
sposoby nauczania
szkoła
trudności nauki zdalnej
uczniowie
Inny tytuł
“Distance learning during the Covid-19 pandemic and its consequences from the perspective of high school students”
Wydawca
Uniwersytet Warszawski
Data obrony
2024-07-01
Licencja otwartego dostępu
Dostęp zamknięty