Praca licencjacka
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty

Wpływ muzyki w reklamach na świadomość konsumentów na temat marki oraz ich stosunek względem niej

Autor
Kubicka, Zuzanna
Promotor
Michałowicz, Bartłomiej
Data publikacji
2024
Abstrakt (PL)

Praca podejmuje problematykę wpływu muzyki wykorzystanej w reklamie na odbiór danej reklamy przez widzów. Analizuje różnice między poszczególnymi rodzajami stosowanej muzyki, oraz szerzej postrzeganego wpływu oddziaływania muzyki na jej odbiorców. W części badawczej sprawdzono w jaki sposób odbiorcy postrzegają markę oraz produkt po obejrzeniu reklamy z danym tłem muzycznym, oraz zbadano ich ogólny stosunek do różnego rodzaju spotów reklamowych.

Abstrakt (EN)

The thesis addresses the topic of how music used in advertisements affects customers' perceptions of them. It analyzes the differences between various types of music used in advertising and the wider impact of music on the audience. The research in this thesis examines how customers perceive the brand and product after watching an advertisement with a specific music background or other features.

Słowa kluczowe PL
reklama
muzyka
telewizja
odbiorcy telewizji
odbiór reklamy
marka
produkt
Inny tytuł
The impact of music used in advertisements on consumers' awareness of the brand and their attitude towards it
Wydawca
Uniwersytet Warszawski
Data obrony
2024-09-24
Licencja otwartego dostępu
Dostęp zamknięty