Licencja
Kolejne życie. Fotografia mody jako narzędzie w promowaniu zrównoważonego podejścia w kupowaniu odzieży.
Abstrakt (PL)
Niniejsza opracowanie poświęcone jest tematyce mody oraz zasięgów wpływu tego globalnego przemysłu na światowe społeczeństwo oraz środowisko naturalne. Powyższe tematy opisane są przez pryzmat nowych mediów masowych i fotografii. Praca jest podzielona na dwie główne części – teoretyczną i praktyczną. Opis teoretyczny składa się z trzech rozdziałów, które skupiają się na zagadnieniach globalizacji, przemysłu odzieżowego, zrównoważonego rozwoju, fotografii ogólnie jako medium masowego oraz fotografii mody jako narzędziu w promowaniu branży modowej. Ostatni rozdział jest opisem części fotograficznej pracy. Część praktyczna składa się z dziewięciu zestawów fotografii z sesji portretowych wykonanych w stylu fotografii modowej. Praca ma na celu przedstawienie tezy, że fotografia mody jako oddzielny gatunek medium masowego jest skutecznym narzędziem w promowaniu ekologicznych wyborów konsumenta.