License
Skuteczne zarządzanie w kryzysie wizerunkowym na przykładzie marki Tiger
Abstract (PL)
Artykuł zawiera analizę wizerunkowej sytuacji kryzysowej, jaka dotknęła markę Tiger w roku 2017. Cel: Ocena skuteczności działań komunikacyjnych badanego podmiotu w zakresie komunikacji kryzysowej. Metody badań: Analiza materiałów pozyskanych z monitoringu mediów, a także desk research od analizowanej firmy. Wyniki i wnioski: Opracowanie pokazuje metody reagowania i działania podjęte przez firmę w analizowanym kryzysie. Wskazane zostały kluczowe determinanty kryzysu, a także czynniki, które przyczyniły się do właściwego rozwiązania sytuacji kryzysowej. Jednym z istotnych elementów składowych artykułu jest także analiza działań podjętych przez firmę po zakończeniu sytuacji kryzysowej. Opisane zostały również błędy popełnione przez firmę w zakresie zarządzania kryzysowego. Wartość poznawcza: Materiał zawiera spójny opis wydarzeń kryzysowych, które dotknęły markę, stanowi obiektywne spojrzenie na kryzys wizerunkowy, wraz z oceną zastosowanych metod i narzędzi.