Artykuł w czasopiśmie
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty

Gdzie innowacja spotyka się z marketingiem. Aspekty teoretyczne

Autor
Jasiński, Andrzej
Data publikacji
2020
Abstrakt (PL)

Działalność innowacyjna współczesnego przedsiębiorstwa zazębia się z jego działalnością marketingową. Jeśli tak, to sformułowano hipotezę mówiącą, że istnieją z pewnością jakieś „punkty styczności” między obu sferami działalności przedsiębiorstw. Tak więc głównym celem artykułu jest próba odpowiedzi na następujące pytanie: Gdzie następuje to zazębianie się? Chodzi w szczególności o identyfikację owych „punktów styczności”. Okazuje się, że występują co najmniej trzy takie punkty na styku między innowacjami i marketingiem.

Słowa kluczowe PL
innowacja
proces innowacyjny
marketing
Dyscyplina PBN
nauki o zarządzaniu i jakości
Czasopismo
PRZEGLĄD ORGANIZACJI
Zeszyt
8
Strony od-do
12-19
ISSN
0137-7221
Licencja otwartego dostępu
Dostęp zamknięty