Artykuł w czasopiśmie
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty

Czynniki warunkujące wykorzystanie handlu elektronicznego w sklepach internetowych z punktu widzenia użytkowników indywidualnych

Autor
Parys, Tomasz
Chmielarz, Witold
Data publikacji
2017
Abstrakt (PL)

Zasadniczym celem artykułu jest identyfikacja czynników pozytywnie i negatywnie wpływających na wykorzystanie możliwości e-handlu. Wnioski zawarte w pracy oparto na badaniu przeprowadzonym metodą ankietową na indywidualnych, aktywnych użytkownikach Internetu. Struktura pracy zawiera przedstawienie problemu na tle literaturowym, założenia metodyczne badania, jego wyniki oraz dyskusję i wnioski. Wnioski z badania mogą służyć jako podstawa do rekomendacji projektowych tworzenia sklepów internetowych.

Abstrakt (EN)

The main purpose of this article is to identify the factors that have a positive and a negative impact on the use of e-commerce in online shops. The conclusions of the work was based on a study by questionnaire on the individual, active Internet users. The structure of the work includes a presentation of the problem against the background of literature, assumptions of the methodical research, its results with their discussion and final conclusions

Słowa kluczowe PL
handel elektroniczny handel mobilny determinanty wykorzystania handlu elektronicznego sklepy internetowe
Dyscyplina PBN
nauki o zarządzaniu i jakości
Czasopismo
Studies & Proceedings of Polish Association for Knowledge Management
Tom
83
Strony od-do
4-15
ISSN
2451-4543
Licencja otwartego dostępu
Dostęp zamknięty