Monografia
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty

Znaczenie praktyk pedagogicznych w procesie kształcenia nauczycieli

Autor
Sobierańska, Dorota
Szyller, Aleksandra
Żytko, Małgorzata
Nowakowska, Lidia
Data publikacji
2018
Abstrakt (PL)

W publikacji omówiono problemy związane z przygotowaniem nauczycieli w procesie akademickiego kształcenia. W poszczególnych rozdziałach omówiono zagadnienia:– znaczenia doświadczeń praktycznych w procesie rozwoju zawodowego nauczycieli,– kształtowania profesjonalizmu nauczycielskiego,– roli autonomii zawodowej i nowatorstwa w procesie kształcenia nauczycieli.W książce zaprezentowano także różne modele praktyk studenckich, wraz z prezentacją projektów i doświadczeń Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego

Dyscyplina PBN
pedagogika
Wydawca ministerialny
Wolters Kluwer
ISBN
9788381244107
Licencja otwartego dostępu
Dostęp zamknięty