Prace magisterskie
Stały URI dla kolekcji
Przeglądaj Prace magisterskie wg Wydział "Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii"
Teraz wyświetlane1 - 20 z 269
Wyników na stronę
Opcje sortowania
- Praca magisterskaUniwersytet Warszawski2024
Aikido jako performerce. Przekaz związany ze sztuką walki w narracjach adeptow i mistrzow
Drężek MiłoszWyświetlenia1 - Praca magisterskaUniwersytet Warszawski2024
Aktywizm jako sposób na bycie celebrytą. Analiza wybranej problematyki na polskich przykładach.
Wieczorek AnnaWyświetlenia7 - Praca magisterskaUniwersytet Warszawski2024
Aktywność biznesmenów w mediach społecznościowych, a wartość powiązanych z nimi aktywów – badanie na przykładzie Elona Muska i wartości akcji spółki Tesla oraz wybranych kryptowalut
Amroziak MaciejWyświetlenia4 - Praca magisterskaUniwersytet Warszawski2024
Algorithmic experience w dobie powszechności systemów rekomendacyjnych. Studium przypadku platformy Instagram
Furman Weronika - Praca magisterskaUniwersytet Warszawski2024
Alt-Right Pipeline: Jak YouTube oswaja użytkowników z ideologią Alternatywnej Prawicy
Bogdalczyk Damian - Praca magisterskaUniwersytet Warszawski2024
Analiza dostępności cyfrowej stron internetowych wybranych europejskich linii lotniczych przy wykorzystaniu narzędzi Lighthouse, TAW oraz listy kontrolnej
Rutkowska KarolinaWyświetlenia1 - Praca magisterskaUniwersytet Warszawski2023
Analiza innowacji i strategii komunikacyjnych wykorzystywanych przez marki luksusowe na pokazach mody w trakcie Fashion Weeks w sezonach 2017-2024
Semkło MartynaWyświetlenia8 - Praca magisterskaUniwersytet Warszawski2024
Analiza jakości obsługi czytelnika we współczesnej bibliotece publicznej. Porównanie przykładów Biblioteki Publicznej m. st. Warszawy - Biblioteki Głównej Województwa Mazowieckiego i Helsińskiej Biblioteki Centralnej
Świtaj FilipWyświetlenia5 - Praca magisterskaUniwersytet Warszawski2024
Analiza porównawcza audycji informacyjnych w okresie wyborów parlamentarnych 2023 roku. Studia przypadków.
Płecha JakubWyświetlenia2 - Praca magisterskaUniwersytet Warszawski2024
Analiza porównawcza działań marketingowych w teatrach muzycznych. Rynek polski a światowe stolice musicalowe – Broadway i West End
Szagżdowicz DorotaWyświetlenia4 - Praca magisterskaUniwersytet Warszawski2024
Analiza porównawcza kampanii reklamowych konkurencyjnych marek na rynku FMCG.
Pszczoła AdriannaWyświetlenia4 - Praca magisterskaUniwersytet Warszawski2024
Analiza porównawcza ocen filmów. Krytycy, widzowie i festiwale
Tomaszuk DariuszWyświetlenia4 - Praca magisterskaUniwersytet Warszawski2024
Analiza porównawcza wizerunku Yves’a Saint Laurenta zawartych w filmach biograficznych inspirowanych jego osobą.
Janiak Filip - Praca magisterskaUniwersytet Warszawski2024
Analiza sentymentu publikacji na wybranych portalach informacyjnych przed i po wyborach parlamentarnych w Polsce w 2023 roku
Madej KatarzynaWyświetlenia1 - Praca magisterskaUniwersytet Warszawski2024
Analiza strategii influencer marketingowych na przykładzie streamerów z platformy Twitch
Sęktas KarolWyświetlenia1 - Praca magisterskaUniwersytet Warszawski2024
Analiza szkodliwości platformy TikTok na przykładzie wybranych zjawisk i działań.
Bąbińska IzabelaWyświetlenia2 - Praca magisterskaUniwersytet Warszawski2023
Analiza typograficzna okładek polskich powieści kryminalnych w latach 2012-2022
Nawrot MałgorzataWyświetlenia1 - Praca magisterskaUniwersytet Warszawski2024
Analiza wizerunku Diany, księżnej Walii w filmach i serialach telewizyjnych. Wybrana problematyka.
Jaworska Julia - Praca magisterskaUniwersytet Warszawski2024
Analiza wizualna obrazu współczesnej turystyki na podstawie wybranych fotografii zamieszczonych na Instagramie.
Muszyńska Karolina - Praca magisterskaUniwersytet Warszawski2024
Analiza wpływu mediów społecznościowych na branżę fotograficzną na wybranych przykładach
Obczyńska NataliaWyświetlenia3