Monografia
Brak miniatury
Licencja
Dostęp zamknięty
Pedagogika przygody a harcerstwo. Studium teoretyczne
cris.lastimport.scopus | 2024-02-12T20:56:45Z |
dc.abstract.pl | Inspiracją do napisania książki były obserwacje dotyczące sposobów wykorzystywania metody pedagogiki przygody w pracy harcerskiej i (nie)świadomego stosowania wszystkich założeń edukacji przygodowej. Pedagogiką przygody często zajmują się byli lub obecni instruktorzy harcerscy, co nasuwa pytanie: czy i jaki potencjał widzą instruktorzy w tej metodzie? Powodów, dla których warto zbadać relacje obu nurtów – harcerskiego i edukacji przygodowej, jest kilka: ich wspólne korzenie, łączenie działań w tych nurtach przez instruktorów harcerskich, zbliżone (choć niejednakowe) założenia metodyczne.Autorka próbuje odpowiedzieć na pytania, jakie są związki pedagogiki przygody i harcerstwa oraz czy zasadne jest utożsamianie obu tych nurtów. Poddaje analizie – pod kątem teoretycznym – metody obu systemów wychowawczych, z uwzględnieniem tła ideowego oraz organizacyjnego. |
dc.affiliation | Uniwersytet Warszawski |
dc.contributor.author | Palamer-Kabacińska, Ewa |
dc.date.accessioned | 2024-01-22T17:05:22Z |
dc.date.available | 2024-01-22T17:05:22Z |
dc.date.issued | 2021 |
dc.description.finance | Publikacja bezkosztowa |
dc.description.physical | 318 |
dc.identifier.doi | 10.31338/UW.9788323550488 |
dc.identifier.isbn | 9788323550488 |
dc.identifier.uri | https://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/135697 |
dc.identifier.weblink | https://www.wuw.pl/product-pol-14935-Pedagogika-przygody-a-harcerstwo-Studium-teoretyczne-EBOOK.html |
dc.language | pol |
dc.pbn.affiliation | educational sciences |
dc.publisher.ministerial | Uniwersytet Warszawski |
dc.rights | ClosedAccess |
dc.sciencecloud | nosend |
dc.subject.en | adventure pedagogy, education through nature, scouting |
dc.title | Pedagogika przygody a harcerstwo. Studium teoretyczne |
dc.type | Monograph |
dspace.entity.type | Publication |